اجرای همخوانی آیه 59 سوره احزاب از سوی گروه محمد رسول‌الله(ص) + فیلم
کد خبر: 4154516
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

اجرای همخوانی آیه 59 سوره احزاب از سوی گروه محمد رسول‌الله(ص) + فیلم

آیه 59 سوره مبارکه احزاب از سوی اعضای گروه محمد رسول‌الله(ص) به صورت همخوانی اجرا شد.

تلاوت آیه حجاب از سوی گروه هم‌خوانی محمدرسول‌الله(ص) + فیلم

به گزارش ایکنا، اعضای گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ آیه 59 سوره مبارکه احزاب که به آیه حجاب شناخته می‌شود به صورت جمع‌خوانی اجرا کردند.

این گروه تواشیح، دی‌ماه سال ۹۴ با هدف تولید آثار و نماهنگ‌های فاخر دینی و انقلابی در سطح ملی و بین‌المللی با حضور ۶۳ نفر از قاریان و اعضای گروه‌های همخوانی ممتاز کشور تشکیل شد.

از جمله فعالیت‌هایی که این گروه تاکنون داشته، می‌توان به اجرا در حرم‌های مطهر شهرهای نجف، کربلا، مشهد، قم، شیراز و شهرری و ... اشاره کرد که تعداد تولید آثار در این اماکن مقدسه به بیش از 150 اثر رسیده است.

بزرگترین گروه تواشیح کشور متشکل از گروه‌های تواشیح سبحان، نورالمهدی،‌ ذوالقدر، نجم، ولایت، محراب، ابرار، ذکر، نورالساجدین،‌ الهادی، قدر، کریم آل‌طه، الغدیر و ... است.

يَا أَيُّهَا النَّبِی قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلَابِيبِهِنَّ ذَلِكَ أَدْنَى أَنْ يُعْرَفْنَ فَلَا يُؤْذَيْنَ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا ﴿۵۹﴾

اى پيامبر به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو پوشش‌هاى خود را بر خود فروتر گيرند اين براى آنكه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند [به احتياط] نزديكتر است و خدا آمرزنده مهربان است

انتهای پیام
captcha