همایش «پای خانواده ایستاده‌ایم» در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4154685
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

همایش «پای خانواده ایستاده‌ایم» در اسدآباد برگزار می‌شود

مسئول کارگروه بانوان و خانواده فرمانداری اسدآباد از برگزاری همایش «پای خانواده ایستاده‌ایم» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در اسدآباد خبر داد.

خانوادهطیبه نظری، مسئول کارگروه بانوان و خانواده فرمانداری اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب همایش «پای خانواده ایستاده‌ایم» به همت این کارگروه در شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ویژه خانواده‌ها و بانوان اجرا می‌شود، گفت: این رویداد فرهنگی با حضور حجت‌السلام مرتضی یاری دبیر امور مساجد شهرستان اسدآباد امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ در پارک شهید رجایی برگزار می‌شود و به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی اعطاء می‌شود.

نظری در ادامه دیگر برنامه‌ این کارگروه را همایش پیاده‌روی دختران دانش‌آموز تحت عنوان«دختران با عفت، مدافعین سلامت و امنیت جامعه»، عنوان‌ کرد و گفت: این برنامه با همکاری اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی شهرستان ۲۱ تیرماه ساعت ۷ صبح از مسیر میدان دانشگاه تا یادمان شهدای گمنام واقع در پارک جنگلی برگزار شد.

یادآور می‌شود، در ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴ تجمع کنندگان در مسجد گوهرشاد به جرم دفاع از حیثیت و عفت بانوان ایرانی به خاک و خون کشیده شدند.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha