محفل انس با قرآن کریم در دودانگه ساری برگزار شد
کد خبر: 4154749
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

محفل انس با قرآن کریم در دودانگه ساری برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز استان و شهرستان، دلدادگان به کلام الله مجید، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آحاد مردم این بخش در مسجد جامع شهر فریم برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم در دودانگه ساری

به گزارش ایکنا از مازندران، به مناسبت بیست و هشتمین یادواره سرداران، ۱۴۸ شهید، ۳ شهید خوشنام و شهدای سلامت و امنیت دودانگه، آیین شبی با قرآن در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز استان و شهرستان، دلدادگان به کلام الله مجید، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آحاد مردم این بخش، 21 تیرماه در مسجد جامع شهر فریم برگزار شد.

در این آیین نورانی قرآن، حسین نجفی قاری و حافظ نوجوان برجسته کشور، مازندران و شهرستان ساری به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

سردار کسائیان از فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، برادر سردار شهید ابراهیم کسائیان به روایتگری دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در منطقه والفجر ۸ بیش از ۶ ماه با خانواده ارتباطی نداشته، مشغول مقدمات و برنامه‌ریزی بودیم، سربازان و رزمندگان از روز اول خود را به‌خدا سپردند و کارشان طبق آیه شریفه «فاستقم کما امرت» بود و به آن عمل می‌کردند.

وی افزود: سخت‌کوشی، کار مهندسی سنگرسازی و... از مراحل یاری دین خدا در دوران ۸ ساله دفاع مقدس بود و خدا هم یاریگر این رزمندگان بود.

سردار کسائیان تصریح کرد: در آن عملیات ۸ معبر برای حمله و تنبیه دشمن متجاوز طراحی شد تا ضمن جلوگیری از غافلگیری، از چند موضع و معبر بر دشمن هجوم برده و آنان را وادار به عقب‌نشینی و پشیمانی از تجاوز کنیم.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: در یکی از عملیات اطلاعات و شناسایی، بلمی که در آب بستیم، به‌سبب سهل‌انگاری ما شل و باز  شد و به‌سمت مقر دشمن رفت، بچه‌ها سحرگاه قبل از بیداری دشمن، متوجه موضوع شدند. برای آنکه نقشه و زحمات ۴ ماهه ما توسط دشمن برملا نشود، مقرر کردیم با شلیک تیری آن را از بین ببریم و همین کار را انجام دادیم، بدون آنکه دشمن پی به آثار برنامه‌های ما ببرد، این امر، چیزی جز یاری خدا به یاری‌کنندگان دین خدا نبود.

وی اظهار کرد: این پیروزی نتیجه آن اخلاصی بود که در نهایت سخت‌کوشی، استقامت، توکل و یاری خدا را به‌همراه داشت.

سردار کسائیان اذعان کرد: تقواپیشگی، استقامت، اخلاص و توکل رمز پیروزی در برابر دشمنان جهانی بود. تقوای زبان، چشم و دل، نتیجه‌اش موفقیت و گاهاً نائل شدن به مراتب شهادت نیروهای رزمنده ما منتهی می‌شد.

محفل انس با قرآن کریم در دودانگه ساری محفل انس با قرآن کریم در دودانگه ساری محفل انس با قرآن کریم در دودانگه ساری محفل انس با قرآن کریم در دودانگه ساری محفل انس با قرآن کریم در دودانگه ساری محفل انس با قرآن کریم در دودانگه ساری محفل انس با قرآن کریم در دودانگه ساری
انتهای پیام
captcha