پرداختن به عفاف و حجاب نباید مقطعی و مناسبتی باشد
کد خبر: 4154781
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۱
مدیرکل امور فرهنگی استانداری قم:

پرداختن به عفاف و حجاب نباید مقطعی و مناسبتی باشد

صادق بیطرفان گفت: مسئله عفاف و حجاب یک مسئله مناسبتی و گذرا نیست بلکه دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های فرهنگی فعال در این حوزه، باید به‌صورت مداوم و پیوسته به ترویج آن توجه داشته و اقدامات مؤثری انجام دهند.

صادق بیطرفان، مدیرکل امور فرهنگی استانداری قمبه گزارش ایکنا از قم، صادق بیطرفان، مدیرکل امور فرهنگی استانداری قم در نشست تخصصی زیست عفیفانه که به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد و فرارسیدن روز عفاف و حجاب شامگاه 21 تیرماه در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: رابطین عفاف و حجاب در دستگاه‌های اداری و اجرایی استان قم بحمدالله فعالانه در این حوزه مشغول کار هستند.

وی با تأکید بر اینکه نیاز است پیگیری‌های رابطین عفاف و حجاب در دستگاه‌ها جدی‌تر شود، ادامه داد: دشمن در جنگ ترکیبی فرهنگی و اجتماعی با برنامه ورود کرده و ما نیز در برابر آنها باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و هوشمندانه عمل کنیم.

مدیرکل امور فرهنگی استانداری قم با بیان اینکه دستگاه‌ها باید نسبت به مصوبات ابلاغی مرتبط با عفاف و حجاب از ناحیه مرکز اهتمام لازم را داشته باشند، گفت: موضوع عفاف و حجاب یک موضوع مناسبتی و گذرا نیست. 10 کمیته در موضوع عفاف و حجاب تشکیل و وظایف و مأموریت دستگاه‌های اجرایی نیز مشخص شده است. 

انتهای پیام
captcha