برگزاری دوره آموزشی مربی تدبر در قرآن در بوشهر + عکس
کد خبر: 4154937
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

برگزاری دوره آموزشی مربی تدبر در قرآن در بوشهر + عکس

دوره آموزشی تربیت مربی تدبر در قرآن کریم طی سه جلسه، ویژه فعالان قرآنی شهرهای بوشهر و گناوه برگزار و به ۴۷ نفر گواهی دوره آموزشی اعطا شد.

کلاس‌های آموزشی تربیت مربی تدبر در قرآن کریم 

به گزارش ایکنا از بوشهر، هفتمین دوره از کلاس‌های آموزشی تربیت مربی تدبر در قرآن کریم ویژه فعالان قرآنی بوشهر و گناوه، روز گذشته ۲۲ تیرماه، طی سه جلسه، با مدرسی حجت‌الاسلام والمسلمین عباس صبوحی از شهر قم، که از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها بوشهر و با همکاری مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) بوشهر و معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد‌اسلامی استان بوشهر در محل سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

زهرا کشاورزنیا، پیشکسوت قرآنی و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها بوشهر، در حاشیه این دوره آموزشی، به خبرنگار ایکنا گفت: دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم از سال ۱۳۹۲ تا کنون با تاکیدات آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مورد اهمیت تدبر در قرآن در سطح استانی توسط مؤسسه قرآنی طاها به‌عنوان مؤسسه متولی اجرای دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم بطور تخصصی در شهرستان‌‌ها برگزار شده است.

وی افزود: دوره‌های آموزشی تدبر در قرآن کریم تا کنون در شهرستان‌‌های دشتستان، دشتی، گناوه، دیلم و تنگستان اجرایی شده است.

این پیشکسوت قرآنی ادامه داد: در هفتمین دوره از کلاس‌های آموزشی تربیت مربی تدبر در قرآن کریم ویژه فعالان قرآنی با حضور ۲۲۰ نفر از علاقمندان در لیست فرآیند مصاحبه قرار گرفتند و ۶۴ نفر جهت شرکت در دوره پذیرفته شدند، که از این تعداد، ۴۷ نفر توانستند این دوره متدبر در قرآن کریم را با موفقیت به اتمام برسانند.

کشاورزنیا عنوان کرد: مؤسسات قرآنی نورالهدی(ع) گناوه و حضرت رقیه(س) بیشترین سهم فعالیت را در این دوره از آزمون پایانی دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم را داشتند.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها شهر بوشهر تحت نظارت اداره‌کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت خود را از ۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۰ آغاز کرده است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌های این مؤسسه می‌توانند از طریق پیام رسان ایتا با شماره ۰۹۱۷۱۷۵۲۱۶۹ در ارتباط باشند.

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha