شرکت 866 نفر در مسابقات قرآن شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف
کد خبر: 4155176
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

شرکت 866 نفر در مسابقات قرآن شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند گفت: در مرحله منطقه‌ای چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف 866 نفر شرکت کردند که از این تعداد 492 نفر در رشته‌های آوایی و 374 نفر در رشته‌های معارفی بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجندحجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی در خصوص روند مسابقات قرآنی اظهار کرد: مرحله منطقه‌ای چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد. مرحله  منطقه‌ای این دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته‌های آوایی(رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، 20 جزء، 10 جزء، 5 جزء، اذان و دعاخوانی) برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند با بیان اینکه زمان برگزاری این مرحله 22 و 23 تیرماه بود، تصریح کرد: مسابقات بانوان در سالن اجتماعات مکتب نرجس(س) و مسابقات آقایان در بقعه متبرکه امامزادگان باقریه(ع) برگزار شد.

خدایی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تعداد ثبت‌نام‌شدگان در شهرهای بیرجند، درمیان و خوسف 866 نفر بوده که از این تعداد 492 نفر در رشته‌های آوایی و 374 نفر در رشته‌های معارفی ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین تعداد بانوان 586 نفر و آقایان 280 نفر است.

وی یادآور شد: در رشته‌های آوایی این دوره از مسابقات 492 نفر به رقابت پرداختند که  279 نفر خانم و 213 نفر آقا هستند که نفرات برتر این رشته‌ها به مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha