همکاری جهاددانشگاهی فارس با دانشگاه فرهنگیان تقویت می‌شود
کد خبر: 4155225
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

همکاری جهاددانشگاهی فارس با دانشگاه فرهنگیان تقویت می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به اهمیت همکاری میان نهادهای علمی و دانشگاهی، خواستار امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه شد.

دیدار رئیس جهاددانشگاهی فارس با رئیس دانشگاه فرهنگیان استانبه گزارش ایکنا از فارس، امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس امروز، 24 تیرماه در دیدار با کوروش زارع شیبانی، رئیس دانشگاه فرهنگیان این استان خواستار تقویت همکاری این دو مجموعه شد و ابراز امیدواری کرد: با امضای تفاهم‌‌نامه فی‌مابین این دو مجموعه همکاری‌ها افزایش یابد.

وی ضمن تقدیر از همکاری دانشگاه فرهنگیان فارس با سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان در برگزاری برنامه‌هایی نظیر مناظرات دانشجویی، مسابقه کتاب سه دقیقه‌ای، پایان‌نامه سه دقیقه‌ای و...، زمینه‌های همکاری میان این دو مجموعه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

استقلال با اشاره به وظایفی که برای این نهاد، در نظر گرفته شده است، همکاری با سایر دانشگاه‌ها در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی را یکی از چهار وظیفه‌ اصلی جهاد دانشگاهی بیان کرد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس، علاوه بر معرفی کامل ظرفیت‌های این نهاد، بر نزدیک شدن ماهیت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با ماهیت تکالیف و رسالت جهاد دانشگاهی تأکید کرد.

کوروش زارع شیبانی، رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس نیز در این دیدار با اشاره به مأموریت‌گرا بودن دانشگاه فرهنگیان گفت: بر اساس رسالت این دانشگاه در تربیت معلم تراز و کارآمد، متأسفانه ساز و کارهای مناسب در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار نگرفته است.

وی ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با جهاددانشگاهی فارس، خواستار تقویت حس خودباوری میان دانشجویان از طریق پارک‌های علمی جهاددانشگاهی شد.

زارع شیبانی اظهار امیدواری کرد:‌ به‌ واسطه‌ امضای تفاهم‌نامه میان هر دو نهاد، با اجرایی‌شدن مصوبات آن زمینه‌های  تقویت خودباوری دانشجو معلمان، بهره‌گیری از آزمایشگاه‌ها و نیز مرکز نشر آثار دانشگاهی جهاد فراهم شود.

انتهای پیام
captcha