مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام طاهری در خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4155556
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام طاهری در خرم‌آباد برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشکرالله طاهری خرم‌آبادی همزمان با چهلمین روز درگذشت این روحانی جلیل‌القدر در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام طاهریبه گزارش ایکنا از لرستان، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشکرالله طاهری، مبلغ و مدرس پیشکسوت حوزه علمیه و از روحانیون سرشناس استان لرستان بود که یکشنبه، 11 تیرماه در سن 88 سالگی دارفانی را وداع گفت و پیکر مطهر ایشان پس از تشییع با حضور اقشار مختلف مردم، طلاب و روحانیون و مدیران استانی در بقعه متبرکه امامزاده زید بن علی(ع) خرم‎آباد به خاک سپرده شد.

اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در راستای تکریم و بزرگداشت این روحانی جلیل‌القدر که سال‌های متمادی از عمر شریفش را صرف خدمت به دین و قرآن و حوزه‌های علمیه در لرستان کرده است در نظر دارد همزمان با چهلمین روز درگذشت حجت‌الاسلام طاهری یک مراسم بزرگداشت را در خرم‎آباد برگزار کند. 

معرفی مرحوم طاهری به نسل جوان و بیان گوشه‌هایی از خدمات ارزشمند این روحانی جلیل‌القدر از اهداف برگزاری این مراسم است و قرار است طی هفته اخیر کارگروه بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشکرالله طاهری خرم‌آبادی با حضور افراد برجسته و تأثیرگذار در حوزه فرهنگ برگزار تا مراسمی در خور شأن این روحانی مردمی برگزار شود.

این مراسم بزرگداشت با تأکید بر ویژگی‌های عمده رفتاری حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشکرالله طاهری اجرا می‌شود زیرا ایشان ویژگی‌های مهمی مانند حسن خلق، احترام به حقوق همگان و همچنین وجاهت علمی و اخلاقی داشتند که باید برای مردم و همچنین روحانیت به خوبی بیان شود.

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین در نظر دارد با مشارکت برخی از هنرمندان فیلم‌ساز و مؤلف لرستانی در زمینه ساخت مستند و کتابی از زندگی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشکرالله طاهری‌خرم‌آبادی اقدام کند.

انتهای پیام
captcha