«گوشتخوار» خرافات را به چالش می‌کشد
کد خبر: 4155607
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

«گوشتخوار» خرافات را به چالش می‌کشد

فیلم کوتاه «گوشتخوار» به کارگردانی مهشاد ولی تلاش دارد برخی خرافات را که در روستاهای کشور رایج است به نقد کشد.

به گزارش ایکنا، سیدحمیدرضا منتظری تهیه‌کننده مستند «گوشتخوار» درباره کار جدید خود گفت: متاسفانه برخی خرافات پوچ هنوز هم در خانواده‌ها دیده می‌شود. این معضل به واسطه نبود آگاهی در حوزه موضوعات دینی و اسلامی شکل گرفته است.  در همین رابطه ما به یکی از خرافات رایج در روستاها پرداختیم و تلاش کردیم به نوعی پیرامون این موضوع نقدهای خود را مطرح کنیم.

وی افزود: نقد موضوعات خرافی تنها با کلام محقق نمی‌شود بلکه با تحقیقات و مطالعه باید در این رابطه سخن گفت. بر همین اساس تحقیقات میدانی و کتابخانه‌ای بسیاری انجام دادیم تا بتوانیم نقدمان را با تاثیرگذاری بیشتر به مخاطب منتقل کنیم.

منتظری ادامه داد: تصویربرداری ایام کار پنج روز به طول انجامید. روستای وشنوه قم محل فیلمبرداری این کار بود. فیلم هم‌اکنون روی میز تدوین است و پس از آماده شدن در جشنواره‌ها حضور پیدا کند. کارگردانی و نویسندگی «گوشتخوار» را مهشاد ولی بر عهده دارد.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: فيلم کوتاه «گوشتخوار» با موضوع محوری خانواده و ارزش‌هاي اخلاقی و انسانی، يک قصه دراماتیک پیرامون ايمان و خرافات را دستمايه قرار مي‌دهد و با نگاهی خلاقانه به روايت ترديد و انسانيت می‌پردازد. رضا عموزاد، مریم دانشور و محمد قمرزاده در «گوشتخوار» به ایفای نقش پرداختند.

عوامل فیلم کوتاه «گوشتخوار» عبارتند از: نويسنده و کارگردان: مهشاد ولی، مشاور کارگردان: سعید نجاتی، مدیر فیلمبرداری: نوید زارع، صدابردار: مجید نجاتی، تدوین و صداگذاری: مهدی یوسفعلی، برنامه‌ریز: مجید نجاتی، دستیار کارگردان: فاطمه سادات جوادی، مدیر تولید: محمد ذاکری و محمدرضا عرب‌زاده، طراح صحنه و لباس: گیتا فیضی، طراح چهره‌پردازی: میلاد قره‌داغی، دستیار دوم کارگردان: حسین محلوجیان، دستیار برنامه‌ریز: مصطفی افشارزاده، منشی صحنه: علیرضا میرحسینی و محمدحسین محمدی‌فر، دستیاران صحنه و لباس: سینا نامور، محمد جامشیر و قاسم بلوچ، دستیار صدابرداری: رسا محمدی، دستیاران فیلمبرداری و نورپردازی: سیروان خضری، رامیار محمدی، آرمان صیدی و مهرشاد بختیاری، دستیار چهره‌پردازي: امیرمحمد هاتفی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محمدباقر حسنی، امور مالي: سمانه هاشمي، تدارکات و تشريفات: امیرحسین صمدی و مهدی عسگری، روابط عمومی و هماهنگی: هانی احمدزاده، مجری طرح: انجمن سینمای جوانان ايران-دفترقم، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران و سیدحمیدرضا منتظری.

انتهای پیام
captcha