ثبت‌نام 3 هزار البرزی در مسابقات قرآن و عترت بسیج
کد خبر: 4155692
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

ثبت‌نام 3 هزار البرزی در مسابقات قرآن و عترت بسیج

مدیر دارالقرآن سپاه البرز گفت: براساس آخرین آمار اعلام شده، از استان سه هزار نفر برای شرکت در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج نام‌نویسی کرده‌اند.

قرآن کریم

علی گلدوست، مدیر دارالقرآن سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز درباره سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج گفت: براساس آخرین آمار اعلام شده، از استان البرز سه هزار نفر برای شرکت در این مسابقات نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا ۱۰ مردادماه ادامه دارد، افزود: این مسابقات در بخش‌های خانوادگی، فردی، گروهی و در پنج بخش «آوایی انفرادی»، «آوایی گروهی»، «معارف»، «نهج‌البلاغه» و «صحیفه سجادیه» برگزار می‌شود. طبق زمان‌بندی جدید اعلام شده، مسابقات بین مساجد و پایگا‌ه‌ها از ۱۴ تا ۳۱ مرداد، مرحله شهرستانی در بازه یکم شهریور تا هفتم مهر، مرحله استانی در بازه ۲۵ مهر تا ۱۲ آبان برگزار خواهد شد. 

به گفته مدیر دارالقرآن سپاه البرز، حدود 90 مسجد در سطح استان آماده ثبت‌نام علاقه‌مندان در این مسابقات هستند. 

گلدوست ضمن دعوت از عموم مردم به‌ویژه جامعه قرآنی استان برای شرکت در این مسابقات گفت: علاقه‌مندان همچنین با مراجعه به پایگاه اینترنتی مسابقات قرآن و عترت بسیج به نشانی event.quranbsj.ir یا ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۶۶۰۰۰۵ می‌توانند جهت ثبت‌نام اقدام و رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام
captcha