ترویج قرآن، مهمترین اقدامات در حوزه فرهنگی و اجتماعی است
کد خبر: 4155714
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
فرماندار مینودشت:

ترویج قرآن، مهمترین اقدامات در حوزه فرهنگی و اجتماعی است

فرماندار مینودشت با بیان اینکه مهمترین اقدامات در حوزه فرهنگی و اجتماعی ترویج قرآن است، گفت: کسانی که در حوزه قرآن فعالیت می‌کنند را حمایت خواهم کرد در صورتی که متولیان فرهنگی و قرآنی فعالیت خود را مشروط به مؤسسات و مراکز قرآنی نکنند و در سطح جامعه حضور گسترده داشته باشند.

ملکان فرماندار مینودشت در تجلیل از قرآنیان شهر دوزینبه گزارش ایکنا از گلستان، علی ملکان، فرماندار مینودشت به مناسبت هفته عفاف و حجاب در دیدار با جمعی از قرآنیان شهردوزین که امروز، 26 تیرماه در سالن جلسات شهرداری بخش کوهسارات دوزین برگزار شد، گفت: حضور در جمع قرآنیان وحافظان کلام وحی توفیق الهی بوده، لذا براین باور هستیم که کلام الهی می‌تواند بر روح و جشم انسانها اثرات مثبت بگذارد.

فرماندار مینودشت ضمن تقدیر و تشکر از مربیان و متربیان کلام الهی در مؤسسات وخانه‌های قرآن، گفت: همه شما عزیزان مسؤلیت سختی را در پیش دارید که علاوه بر تربیت نسل جدید باید آموزه‌های دینی را مطابق با نیازهای روز جامعه به کودکان و نوجوانان آموزش دهید.

ملکان هدف از تشکیل مؤسسات قرآنی را متبلور کردن قرآن در سطح جامعه دانست و‌گفت: تمام فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که بعد از انقلاب پیرو فرمایشات امام و مقام معظم رهبری در خصوص این که انس با قرآن تدبر در قرآن و تبعیت و عمل به قرآن در جامعه نهادینه شود به تلاش و برنامه‌ریزی متولیان فرهنگی و شما فرهیختگان که پا به عرصه عمل نهاده‌اید نیاز دارد.

فرماندار مینودشت با بیان اینکه دشمن امروز برای جوانان و کودکان برنامه‌ریزی کرده است ما نیز باید برای آنها و خانواده که نقشی موثر و اساسی در جامعه دارند برنامه‌ریزی داشته باشیم، افزود: باید میان مؤسسات یک هم‌افزایی به منظور اثر‌بخشی بیشتر در جامعه ایجاد کنیم تا بتوانیم به اهداف خود با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی دست یابیم.

وی با بیان اینکه مهمترین کارها در حوزه فرهنگی و اجتماعی ترویج قرآن است، گفت: کسانی که در حوزه قرآن فعالیت می کنند را حمایت خواهم کرد در صورتی که متولیان فرهنگی و قرآنی فعالیت خود را مشروط به مؤسسات و مراکز قرآنی نکنند و در سطح جامعه حضور گسترده داشته باشند.

در پایان این مراسم از فعالان و حافظان قرآن و مؤسسات برتر قرآنی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha