آغاز پویش «اطعام و احسان حسینی(ع)» در سمنان
کد خبر: 4155730
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

آغاز پویش «اطعام و احسان حسینی(ع)» در سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از آغاز پویش اطعام و احسان حسینی(ع) با شعار «ما ملت امام حسینیم، بخشنده چون حسین(ع) باشیم» ویژه ماه محرم در استان خبر داد.

«اطعام و احسان حسینی(ع)»

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد حسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، ظهر امروز، 26 تیر در جمع خبرنگاران از آغاز پویش سراسری اطعام و احسان حسینی(ع) با شعار «ما ملت امام حسینیم، بخشنده چون حسین(ع) باشیم» ویژه ماه محرم در استان خبر داد.

وی ادامه داد: دستگیری از نیازمندان در ایام سوگواری سالار شهدا، اباعبدالله الحسین(ع) ویژگی و محور اصلی این پویش است که در این راستا دو محور اطعام و اهدای سبد کالا طی ایام ماه محرم، اصلی‌ترین اقدام این پویش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان متذکر شد: این پویش با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه، کانون‌های خدمت رضوی، هیئات مذهبی، بسیج، اوقاف، اداره کل تبلیغات، اصناف و بازاریان برگزار شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در استان آماده دریافت کمک‌های مردمی در این پویش است، متذکر شد: برای تسهیل در همراهی مردم سرشماره‌ها و شماره حساب‌هایی نیز برای پویش در نظر گرفته شده که در رسانه‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha