برگزاری همایش «سفیران عشق» در یزد + فیلم
کد خبر: 4156430
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

برگزاری همایش «سفیران عشق» در یزد + فیلم

همایش «سفیران عشق» به مناسبت فرارسیدن ماه محرم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مداحان استان در حسینیه ثارالله برگزار شد.

برگزاری همایش سفیران عشق در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، همایش توجیهی - تبیینی «سفیران عشق» به مناسبت فرارسیدن ماه محرم با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مداحان استان در حسینیه ثارالله برگزار شد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد در این همایش با اشاره به نقش ممتاز مادحین در جامعه گفت: یکی از رسالت‌های مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) هدایتگری و روشنگری جامعه در راستای نهضتی است که سیدالشهدا پایه‌گذاری کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه امام حسین(ع) برای هدایت جامعه به صراط مستقیم از تمام هستی خود گذشت بیان کرد: مبلغان و مداحان باید ادامه‌دهنده آن امام بزرگوار باشند و از تمام ظرفیت خود برای تبیین ارزش‌های اسلامی استفاده کنند. حرکت در این مسیر و هر قدمی که برای رضای خدا و اهل بیت برداشته شود موجب تقرب و نزدیکی به خدا و رضایت حضرات معصومین (ع) است.

یادآور می‌شود در این مراسم گروه سرود بشیر (پیرغلامان اهل بیت) به اجرای برنامه پرداختند. سخنرانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان شهرستان یزد و اهدای شال عزا به مادحین توسط آیت‌الله ناصری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha