آغاز اجرای طرح اطعام حسینی در زنجان
کد خبر: 4156496
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸

آغاز اجرای طرح اطعام حسینی در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: اجرای طرح اطعام حسینی در زنجان در راستای بهره‌مندی نیازمندان آغاز شد.

طرح اطعام حسینی

روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان با بیان اینکه اجرای طرح اطعام حسینی از امروز آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، اظهار کرد: طرح اطعام حسینی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان با مشارکت خیران استان در ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه حامی‌یابی، طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی در بین مددجویان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رویکردهای طرح اطعام حسینی است، اضافه کرد: ۱۸۳ مرکز نیکوکاری و دفاتر چهارده‌گانه کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در قالب این طرح هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان همچنین از آغاز اجرای پویش «نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» خبر داد و افزود: مردم نیک‌اندیش می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و درگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir و همچنین پایگاه‌های این نهاد در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند ایتام و محسنین را تقبل کنند.

انتهای پیام
captcha