برگزاری سوگواره فیلم کوتاه «عاشورایی» در بروجرد
کد خبر: 4156904
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

برگزاری سوگواره فیلم کوتاه «عاشورایی» در بروجرد

سوگواره استانی فیلم کوتاه «عاشورایی» از سری برنامه‌های اولین سوگواره عاشورایی «چلچراغ» به‌مناسبت ایام شهادت امام حسین(ع) و در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی در بروجرد در حال برگزاری است.

سوگواره فیلم کوتاه «عاشورایی»به گزارش ایکنا از لرستان، به همت اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد و با مشارکت معاونت فرهنگی، رسانه و مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سوگواره فیلم کوتاه «عاشورایی» از سری برنامه‌های اولین سوگواره عاشورایی استان لرستان «چلچراغ» در بروجرد در حال برگزاری است.

این سوگواره فیلم عاشورایی به مناسبت ایام محرم و صفر و شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در دو بخش مستند و پویانمایی برگزار می‌شود و هنرمندان فیلمساز و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبسایت رسمی این اداره به نشانی Borojerd.farhang.gov.ir و دریافت نسخه فراخوان، اقدام به ارسال آثار خود کنند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد تا 20 مردادماه امسال اعلام شده است.

برپایی نمایشگاه پوسترهای عاشورایی در الیگودرز

همچنین به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) نمایشگاه پوسترهای عاشورایی در نگارخانه آیینه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز برپا شده است.

این نمایشگاه توسط هنرمند رحیم مؤمنی با موضوع عاشورا و صحرای کربلا طراحی و آماده شده و تا پایان دهه اول محرم برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام
captcha