همایش «کودکان عاشورایی» در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4156913
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

همایش «کودکان عاشورایی» در سنندج برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از برگزاری همایش «کودکان عاشورایی» با هدف ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی بین کودکان و نوجوانان در مهدیه سنندج خبر داد.

حمیدرضا گوهری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان

حمیدرضا گوهری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: همایش «کودکان عاشورایی» با هدف ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی با حضور کودکان و خانواده‌ها همزمان با سراسر کشور فردا، یکم مردادماه در مهدیه سنندج برگزار می‌شود.

وی آگاهی‌بخشی و آشنایی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و معرفی شخصیت‌های مقدس واقعه عاشورا و تبیین فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نظیر ایثار و شهادت در قالب فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری را از دیگر اهداف این همایش ذکر کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با بیان اینکه در این همایش خانواده‌ها به همراه فرزندان خود حضور خواهند داشت، تأکید کرد: در این همایش به منظور تبیین هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان فعالیت‌های فرهنگی و هنری متنوعی اجرا خواهد شد.

وی از تمامی خانواده‌ها دعوت کرد تا در کنار فرزندان خود در این همایش که روز یکشنبه، اول مرداد ماه از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ در مهدیه سنندج برگزار ‌می‌شود، شرکت کنند.

گوهری یادآور شد: این همایش به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری اداره کل آموزش‌و‌پرورش، بانک کشاورزی استان و هیئت امنای مهدیه سنندج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha