گردهمایی «کودکان عاشورایی» در اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 4157012
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
هم‌زمان با ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)؛

گردهمایی «کودکان عاشورایی» در اهواز برگزار می‌شود

با هدف زنده نگه‌داشتن شور و شعور حسینی، تقویت عقاید مذهبی و جنبه دین‌داری در کودکان و نوجوانان، گردهمایی «کودکان عاشورایی» 2 مرداد ماه برگزار می شود.

گردهمایی کودکان عاشورایی

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از کانون پرورش فکری خوزستان، با آغاز ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران وفادارش، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، گردهمایی کودکان عاشورایی با شعار «من امام حسین علیه السلام را دوست دارم» برگزار می‌شود.

با هدف زنده نگه‌داشتن شور و شعور حسینی، تقویت عقاید مذهبی و جنبه دین‌داری در کودکان و نوجوانان، گردهمایی «کودکان عاشورایی» را با مشارکت و همکاری هیئت اهل‌البیت (ع) شهید بهنام محمدی مسجد حضرت علی ابن ابیطالب برگزار خواهد کرد.

مهمانان کوچک امام حسین (ع) می‌توانند جهت شرکت در این مراسم باشکوه مذهبی، شامگاه یکشنبه یکم مردادماه ۱۴۰۲ مصادف با پنجم محرم‌الحرام ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ با حضور در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب واقع در: زیتون کارمندی، خیابان زاویه، مجتمع فرهنگی فجر، از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مذهبی این گردهمایی بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود؛ برگزاری کارگاه قصه‌گویی، اهدا پیشانی‌بند، مداحی، نقاشی، شعرخوانی و کاغذ و تا، با محوریت موضوعی ایام محرم و قیام عاشورایی، از جمله فعالیت‌های است که با حضور کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha