بیش از ۱۶ هزار بسته غذایی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد
کد خبر: 4157044
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
در قالب پویش «احسان و اطعام حسینی»؛

بیش از ۱۶ هزار بسته غذایی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: تا پایان روز سوم محرم، ۱۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در قالب اجرای پویش «احسان و اطعام حسینی» بین نیازمندان توزیع شد.

عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، امروز، 31 تیرماه با تسلیت ایام شهادت سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: تا پایان روز سوم محرم ۱۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان در قالب اجرای پویش «احسان و اطعام حسینی» بین نیازمندان توزیع شد. 

وی با اشاره به پیش‌بینی ایجاد ۱۱۴ آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری، خیریه‌ها و گروه‌های مردمی برای اطعام حسینی افزود: تاکنون ۱۴ آشپزخانه اطعام حسینی افتتاح شده است. این جریان مردمی در این سال‌ها با مشارکت خوب مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی ادامه داد: هم‌افزایی با مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه در زمینه اطعام حسینی و پیش‌بینی تهیه و توزیع بسته‌های غذایی با مشارکت تمامی خیرین و نیکوکاران در برنامه است.

وی با قدردانی از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، یادآور شد: هم‌استانی‌ها می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی 6037997950030602، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری#۰۵۶*۸۸۷۷* و همچنین  پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha