فراخوان ششمین سوگواره‌ قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید» منتشر شد
کد خبر: 4157186
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

فراخوان ششمین سوگواره‌ قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید» منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فراخوان ششمین سوگواره‌ قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید» را به مناسبت ایام ماه محرم منتشر کرد.

مرثیه ای برای خورشید

به گزارش ایکنا از خوزستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فراخوان ششمین سوگواره‌ قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید» را به مناسبت ایام ماه محرم منتشر کرد.

این رویداد فرهنگی در محورهای موضوعی «کودکان و کربلا، قصه‌های اربعین، ایثار و شهادت، آزادگی، نماز و فرهنگ عاشورایی، امربه‌معروف و نهی از منکر و زنان عاشورایی»، ویژه‌ رده‌ی سنی نوخوان (۷+)، نونهال (۹+)، نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند قصه‌های خود را با یکی از شیوه‌های قصه‌گویی کلاسیک، مدرن و نوآورانه، سنتی و آیینی، نقالی، پرده‌‌خوانی و شمایل‌گردانی به‌صورت تک‌نفره در قالب یک فیلم و بر مبنای محورهای موضوعی اعلام‌شده این مهرواره، با کیفیت مناسب و با درج شناسنامه (نام قصه‌گو، نام قصه، گروه سنی مخاطب، شماره تماس، نشانی محل سکونت) در سایت khz.kpf.ir، بارگذاری کنند.

 هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال یک فیلم قصه‌گویی هشت تا ۱۵ دقیقه‌ای خواهد بود که مخاطبان آن کودکان و نوجوانان باشند.

آخرین‌ مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره، ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ی ۰۶۱۳۳۳۳۷۶۳۴ تماس بگیرند.

آثار منتخب این رویداد فرهنگی ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ اعلام و از سه نفر برتر این مهرواره تجلیل خواهد شد.

فراخوان ششمین سوگواره‌ قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید»

 

انتهای پیام
captcha