۳٠٠ مبلغ اعزامی به مناطق مختلف خوزستان در ماه محرم
کد خبر: 4157239
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

۳٠٠ مبلغ اعزامی به مناطق مختلف خوزستان در ماه محرم

معاونت تبلیغ حوزه خوزستان امسال برای دهه‌ محرم ۳٠٠ مبلغ را با هدف تبیین و گسترش معارف اسلامی و رساندن پیام هدف قیام امام حسین (ع) به مناطق مختلف استان خوزستان در دهه‌ محرم اعزام کرده است.

مبلغان اعزامی

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمیلاد سید نظرزاده، نماینده طرح هجرت و مسئول اعزام مبلغ محرم معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان گفت: معاونت تبلیغ حوزه خوزستان امسال برای دهه‌ محرم ۳٠٠ مبلغ را با هدف تبیین و گسترش معارف اسلامی و رساندن پیام هدف قیام امام حسین (ع) و یاران باوفایش به مردم در قالب اقامه نماز، منبر، روضه خوانی و ارتباط با جوانان و نوجوانان با موضوعات جهاد تبیین، امیدآفرینی، توجه به کانون خانواده، انسجام و وحدت، پاسخگویی به شبهات با استفاده از مطالب روز به مناطق مختلف استان خوزستان در دهه‌ی محرم اعزام کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر ۳٠٠ نفری که به طور ویژه برای دهه محرم به مناطق مختلف استان اعزام شده‌اند، بیش از ۹۰۰ نفر از مبلغین استان نیز در قالب طرح هجرت و طرح‌های تربیت نیروی انقلابی در مساجد استان حضور مستمر داشته‌اند.

سیدنظرزاده گفت: این مبلغان در دهه‌ محرم علاوه بر فعالیت‌های تبلیغی مستمر خود، در قالب منبر و روضه خوانی به تبیین و گسترش معارف اسلامی و رساندن پیام قیام امام حسین (ع) می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha