مسابقه حفظ و تفسیر سوره «فجر» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4157273
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
به‌مناسبت ماه محرم

مسابقه حفظ و تفسیر سوره «فجر» در لرستان برگزار می‌شود

مسابقه حفظ و تفسیر سوره مبارکه «فجر» به‌مناسبت ماه محرم با مشارکت اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی و اتحادیه قرآنی لرستان برگزار می‌شود.

مسابقه حفظ و تفسیر سوره «والفجر»به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش مسابقه حفظ و تفسیر سوره مبارکه «فجر» با مشارکت اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی و اتحادیه قرآنی لرستان برگزار می‎شود.

مسابقه حفظ سوره فجر ویژه دختران و پسران در مقطع سنی ۱۴ سال به پایین و تفسیر سوره فجر نیز ویژه عموم مردم برگزار می‏‌شود. مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقه تا پایان ماه محرم و زمان برگزاری مسابقه نیز یکشنبه، ۲۹ مردادماه جاری اعلام شده است و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌توانند به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و یا نزدیک‌ترین مؤسسه و تشکل قرآنی مراجعه کنند.

منابع مسابقه تفسیر قرآن کریم که در حال برگزاری است، از تفسیر نور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی اعلام شده و در پایان به پنج نفر برگزیده از هر رشته جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام غیرحضوری نیز می‎توانند با شماره ۰۶۶۳۳۲۲۶۳۶۸ و یا ۰۹۱۶۶۶۹۴۷۹۷ در ایتا تماس بگیرند. همچنین، همه مؤسسات و خانه‌های قرآنی، جلسات قرآن، کانون مساجد و هیئت‌ها می‎توانند ثبت‌نام از علاقه‌مندان را آغاز و لیست ثبت‌نامی‌ها را در اختیار اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان محل سکونت خود قرار دهند.

انتهای پیام
captcha