برگزاری گردهمایی «کودکان عاشورایی» در مهدیه سنندج
کد خبر: 4157462
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱

برگزاری گردهمایی «کودکان عاشورایی» در مهدیه سنندج

گردهمایی کودکان عاشورایی با شعار «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در مهدیه سنندج برگزار شد.

گردهمایی کودکان عاشورایی

به گزارش ایکنا از کردستان، گردهمایی کودکان عاشورایی با شعار «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان دیروز، یکم مرداد در مهدیه سنندج برگزار شد.

این گردهمایی با حضور کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال به همراه خانواده‌هایشان و معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر مدیران کل ادارات استان و شهرستان سنندج  دیروز،  اول مرداد برگزار شده است.

قصه‌گویی، مداحی، تعزیه، پرده‌خوانی، معرفی کتاب و شعرخوانی از جمله برنامه‌های اجرایی در گردهمایی کودکان عاشورایی بود که بسیار مورد استقبال کودکان و نوجوانان سنندجی قرار گرفت.

این برنامه که به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی بین کودکان و نوجوانان در راستای تحقق ایمان دینی صورت پذیرفته است.

یادآور می‌شود؛ گردهمایی کودکان عاشورایی با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، هیئت امنای مهدیه سنندج و مدیریت بانک کشاورزی استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha