توحش تنها میراث تاریخ تمدنی غرب است
کد خبر: 4158020
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
جانشین رئیس جامعةالمصطفی بیان کرد:

توحش تنها میراث تاریخ تمدنی غرب است

جانشین رئیس جامعةالمصطفی العالمیه گفت: اگر تاریخ تمدنی غرب را به ویژه در دوره جدید مرور کنیم، جز توحش در پرونده آنان چیزی نخواهیم یافت.

مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعةالمصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعةالمصطفی العالمیه امروز سه‌شنبه، سوم مردادماه در تجمع همسران و فرزندان طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم که در مجتمع آموزش عالی امین قم برگزار شد، در سخنانی ضمن محکوم کردن اقدام خبیثانه هتاکی به قرآن کریم، اظهار کرد: این حرکت نشان دهنده اوج بی فرهنگی و دشمنی با اسلام است که قرآن کریم، این کتاب هدایت‌گر و نجات بخش آسمانی را به آتش کشیدند.

وی حمایت از اهانت به قرآن را نماینگر چهره واقعی برخی دولت‌های مدعی فرهنگ و حقوق بشر دانست و افزود: مقام معظم رهبری به درستی اشاره فرمودند که ما امروز به جای تمدن غربی، ناظر توحش غربی هستیم.

جانشین رئیس المصطفی ادامه داد: اگر تاریخ تمدنی غرب را به ویژه در دوره جدید مرور کنیم، جز توحش چیزی در پرونده آنان نخواهیم یافت. یک بار داعش را خلق و تقویت می‌کنند و به جان مردم می‌اندازند، بار دیگر مردم خود را به جرم آزادی‌خواهی وحشیانه سرکوب می‌کنند و امروز نیز این مدعیان دروغین فرهنگ و تمدن، در پی سوزاندن قرآن کریم هستند و وقیحانه اعلام آمادگی می‌کنند تا زمینه جسارت به کتب مقدس سایر ادیان را فراهم آورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالق‌پور این حرکات مذبوحانه را آغازی بر آگاهی جهان نسبت به ارزش‌های پوشالی تمدن مادی و حرکت جامعه بشری به سوی خدا دانست و تصریح کرد: همانگونه که خداوند وعده داده است، پیروزی نهایی برای حق‌جویان خواهد بود و این وعده حتما محقق خواهد شد؛ لذا امیدواریم همه مسلمانان رسالت حمایت از قرآن کریم را به نحو احسن محقق کرده و پرچم دین را در سراسر عالم به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام
captcha