۱۴ اثر از لرستان به مرحله نیمه‌نهایی جشنواره ملی «فیروزه» راه یافت
کد خبر: 4158022
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

۱۴ اثر از لرستان به مرحله نیمه‌نهایی جشنواره ملی «فیروزه» راه یافت

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از راهیابی ۱۴ اثر از هنرمندان لرستان به مرحله نیمه نهایی جشنواره ملی فیروزه خبر داد.

جشنواره ملی فیروزهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اعظم روانشاد، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از راهیابی ۱۴ اثر از هنرمندان لرستان به مرحله نیمه نهایی جشنواره ملی فیروزه خبر داد و گفت: تاکنون ۴۲ اثر از هنرمندان لرستان به دبیرخانه جشنواره ملی فیروزه ارسال شده که خوشبختانه ۱۴ اثر از این آثار به مرحله نیمه نهایی این جشنواره راه یافته است.

وی ادامه داد: راهیابی این حجم از آثار هنرمندان لرستان به بخش نیمه نهایی جشنواره فیروزه نشان‌دهنده رشد کیفی آثار ارسالی هنرمندان لرستان است که نسبت به سایر استان‌ها، نسبت قابل توجهی هست.

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه تاکنون هزار و ۷۰۰ اثر از هنرمندان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: نتایج این نمایشگاه از 15 تا 18 مردادماه جاری اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته استان لرستان در این جشنواره مقام دوم کشور را کسب کرده است، اضافه کرد: جشنواره ملی فیروزه با هدف شناسایی و معرفی محصولات فرهنگی به مخاطبان ایرانی پایه‌گذاری شده است و ایده تولید محصولات فرهنگی را از سراسر کشور جمع‌آوری می‌کند و در اختیار فعالان فرهنگی قرار می‌دهد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: این جشنواره در بخش‌های نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی، هدایای فرهنگی، اسباب بازی و عروسک برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha