فعالیت قرارگاه‌های جهادی در کردستان حمایت می‌شود
کد خبر: 4159143
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

فعالیت قرارگاه‌های جهادی در کردستان حمایت می‌شود

استاندار کردستان بر آمادگی برای حمایت از فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و محرومیت‌زدایی قرارگاه‌های جهادی در مناطق مختلف استان تأکید کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از الگوها و تجربیات موفق قرارگاه جهادی مهرالرضا بتوانیم قدم مؤثری برای حرکت در مسیر توسعه و رفع محرومیت استان برداریم.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان شامگاه گذشته، هفتم مردادماه در نشست بررسی طرح‌های عمرانی و جهادی با مشارکت بنیاد جهادی مهرالرضا در سنندج گفت: مجموعه مدیریت کردستان در خدمت فعالیت‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه جهادی مهرالرضا است و امیدواریم از این فرصت مغتنم برای توسعه استان بهره ببریم.

وی ابراز امیدواری کرد: با استفاده از الگوها و تجربیات موفق قرارگاه جهادی مهرالرضا، قدم مؤثری برای حرکت در مسیر توسعه و رفع محرومیت در استان برداشت.

استاندار کردستان از مسئولان دستگاه‌های مختلف استان خواست برای کارهای زیربنایی و عمرانی از ظرفیت این قرارگاه استفاده کنند و افزود: ظرفیت و توانمندی بنیاد مهرالرضا به صورت تخصصی‌تر دنبال و از آن برای انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی استفاده شود.

وی به برنامه‌ریزی قرارگاه مهرالرضا برای انجام خدمات رایگان پزشکی ۱۰ روزه به ساکنان شهر مالوجه اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه‌ها، دستورات لازم به زیرمجموعه‌های خود برای هماهنگی و همکاری لازم با این بنیاد در شهرستان قروه اتخاذ کنند.

زارعی‌کوشا بنیاد جهادی مهرالرضا را دارای ساختاری علمی و فعال در حوزه‌های مختلف توصیف کرد و گفت: در کردستان با کمک این بنیاد می‌توان در جهت محرومیت‌زدایی قدم‌های مؤثری برداشت.

استاندار کردستان در پایان یادآور شد: در زمینه مدیریت پسماند شهری و کشت و زراعت چوب می‌توان از تجربیات بنیاد مهرالرضا استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha