نوجوانان قرآنی گنبدکاووس اهانت به قرآن را محکوم کردند + عکس
کد خبر: 4159275
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

نوجوانان قرآنی گنبدکاووس اهانت به قرآن را محکوم کردند + عکس

فعالان و نوجوانان قرآنی در جلسه قرآن هفتگی خانه قرآن شمیم وحی که امروز، 8 مرداد با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و کارشناس امور قرآنی برگزار شد در قالب پویش من قرآن را دوست دارم اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

نوجوانان قرآنی خانه قرآن شمیم وحی گنبد

به گزارش ایکنا از گلستان، فعالان و نوجوانان قرآنی در جلسه قرآن هفتگی خانه قرآن شمیم وحی که امروز، 8 مرداد با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و کارشناس امور قرآنی برگزار شد در قالب پویش من قرآن را دوست دارم اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام کریمی، رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در این جلسه گفت: اقدام دین‎ ‏ستیزانه و هنجارشکنانه دشمنان اسلام بیانگر دو واقعیت گسترش روزافزون دین اسلام و استیصال دشمنان در مقابل این نور جاودان است.

رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با بیان اینکه آتش زدن قرآن، اهانت به همه اديان الهی و كتاب‌های آسمانی است، گفت: آنچه مسلم است اینکه این کار زشت و نازیبا از نظر همه مسلمانان و امت اسلام محکوم است و مورد تنفر همه مسلمانان است بلکه این اعمال سخیف توهین به همه ادیان الهی و آسمانی است.

حجت‌الاسلام ‌ کریمی اسلام ستیزی را از اهداف هتک حرمت به کتاب آسمانی مسلمانان دانست وگفت: این دشمنی با اسلام از قدیم بوده است که با امثال این عمل خبیثانه بروز می‌دهند.

 

انتهای پیام
captcha