برخورد قاطع و بدون مماشات با عاملان حرمت‌شکنی روز تاسوعا در اراک
کد خبر: 4159330
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

برخورد قاطع و بدون مماشات با عاملان حرمت‌شکنی روز تاسوعا در اراک

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس کل دادگستری استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌های جداگانه اعلام کردند: با عاملان هتک حرمت و هنجارشکنان روز تاسوعای حسینی در آرامستان اراک برخورد قاطع و بدون مماشات می‌شود.

بهنان نظری و حجت الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، با صدور اطلاعیه‌های جداگانه بیان کردند که با عاملان هتک حرمت و هنجارشکنان روز تاسوعای حسینی در آرامستان اراک برخورد قاطع و بدون مماشات می‌شود.

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، در این اطلاعیه آورده است: مردم استان معتقد و انقلابی هستند و بروز رفتار هنجارشکنانه در روز تاسوعای حسینی سبب جریحه‌دار شدن عواطف عمومی شده است؛ لذا برخورد با عوامل این اقدام یک مطالبه عمومی است.

رفتار هتاکانه را از هیچ فرد و جریانی نمی‌پذیریم چه برسد این هتاکی نسبت به فرزند خانواده شهدا یا ایثارگری که همه ما و ملت بزرگ ایران خود را مرهون و مدیون جانفشانی پدر ایشان می‌دانیم، باشد. قطعاً با محوریت مرجع قضایی برخورد قاطعی با خاطیان و عوامل حرمت‌شکنی در روز تاسوعا و هتاکی به این فرزند خانواده ایثارگر و شاهد، خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، هم با انتشار اطلاعیه‌ای آورد: مسلمانان در ایام محرم عزادار اباعبدالله الحسین(ع) هستند و حتی غیرمسلمانان در این روز حرمت نگه می‌دارند اما هتک حرمتی که در روز تاسوعا صورت گرفت باعث تأسف و تأثر است.

دستگاه قضایی در جلسه‌ای با حضور ضابطین و دستگاه‌های نظارتی اقداماتی را انجام داده است و شعبه و قاضی ویژه‌ای برای رسیدگی اختصاص داده است. حرمت شکنان شناسایی شده‌اند و به محض وصول گزارش، برخورد قاطع صورت می‌گیرد و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha