دیدار امام جمعه یزد با کاروان پیاده زائران امام رضا(ع) + عکس
کد خبر: 4159675
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

دیدار امام جمعه یزد با کاروان پیاده زائران امام رضا(ع) + عکس

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با کاروان پیاده امام رضا(ع) که از یزد به سمت مشهد مقدس حرکت کرده‌اند، دیدار کرد.

دیدار امام جمعه یزد با کاروان پیاده زائران امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز، 10 مردادماه در دیدار با کاروان پیاده امام رضا(ع)، با بیان اینکه سفر به قصد زیارت ائمه معصومان(ع) انجام می‌شود، گفت: این سفرها به‌ویژه با شرایط خاص، سفرهای معنوی و الهی هستند و از این سفرها می‌توان به عنوان سفر الی الله یاد کرد.

وی با تأکید بر اینکه در سفر الی‌الله باید نیت خالص و برای رضای خدا و تکریم اهل بیت(ع) باشد، عنوان کرد: سفرهای معنوی اثرگذاری بالایی در زندگی انسان دارند.

ناصری یادآور شد: این قبیل حرکات، می‌تواند مقابله‌ای در برابر تبلیغات رسانه‌های معاند باشد زیرا آنها مدام تلاش می‌کنند که از خط قرمزهای ما در حوزه دین عبور کنند و بین مردم به ویژه جوانان و دین فاصله بیندازند و در این راستا از هیچ تلاشی حتی به سخره گرفتن اعتقادات شیعیان، دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: ایران و انقلاب ما بیمه شده ائمه معصومان(ع) است زیرا انقلابی در مسیر قیام عاشوراست، و کشوری امام رضایی هستیم لذا نباید اجازه دهیم معاندان و دین‌ستیزان، از خطوط قرمز ما در این زمینه عبور کنند.

ناصری اظهار کرد: همه باید مراقب باشیم تا در این کشور اسلامی از مسیر ائمه اطهار(ع) دور نشویم و مسیری را طی کنیم که مسیر احیای اسلام، شعائر اسلامی، خوبی‌ها باشد و در مسیر تعیین شده توسط خدا و ائمه معصومان(ع) حرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به کاروان پیاده مشهد الرضا(ع) توصیه کرد: در طول مسیر از ذکر خدا غافل نشوید و هر کجا امکان وجود داشت، مراسم دعا و راز و نیاز با خداوند متعال برگزار کنید تا مردم نیز این مسیر از معنویت این سفر الهی برخوردار باشند.

انتهای پیام
captcha