نقش‌آفرینی جهاددانشگاهی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان از طریق تولید علم
کد خبر: 4160240
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

نقش‌آفرینی جهاددانشگاهی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان از طریق تولید علم

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: این نهاد در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، تولید علم و بردن علم به سطح جامعه از ظرفیت‌های خوبی هم در حیطه امکانات و هم تعاملات با نهادهای استانی و کشوری بهره‌مند است و این فرصت خوبی است تا در حوزه دانش‌بنیان و تحقق شعار سال نقش‌آفرینی کند.

رضا قاسمی‌نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا قاسمی‌نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی با توجه به برخورداری از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌تواند منشأ خدمات خوبی به جامعه باشد، اظهار کرد: این نهاد با بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌هایش هم خدمات خوبی به خود مجموعه جهاد و هم سایر نهادهای جامعه می‌تواند ارائه دهد.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی با فعالیت‌های خوبی که در حوزه آموزشی دارد ظرفیت مطلوبی برای تعامل با مؤسسات آموزشی به‌ویژه دانشگاه‌ها به‌عنوان مهم‌ترین نهادهای آموزشی دارد و این تعامل خوب و مطلوب بوده است.

این مدرس حوزه و دانشگاه در استان تصریح کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوشبختانه تعاملات خوبی با جهاددانشگاهی استان در حوزه فرهنگی داشته است و همچنان ادامه دارد؛ دانشگاه آزاد همچنین در زمینه بهره‌برداری از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در مجموعه جهاد اعلام آمادگی کرده است.

قاسمی‌نژاد نقش جهاددانشگاهی در تحقق شعار سال را نیز یادآور شد و گفت: این نهاد در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، تولید علم و بردن علم به سطح جامعه از ظرفیت‌های خوبی هم در حیطه امکانات و هم تعاملات با نهادهای استانی و کشوری بهره‌مند است و این فرصت خوبی است تا در حوزه دانش‌بنیان و تحقق شعار سال نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام
captcha