عملیات استشهادی در عمق تل‌آویو با هدف دفاع از مسجد الاقصی است + فیلم
کد خبر: 4160456
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
جنبش‌های فلسطینی:

عملیات استشهادی در عمق تل‌آویو با هدف دفاع از مسجد الاقصی است + فیلم

جنبش‌های مقاومت فلسطین عملیات استشهادی دیروز در عمق پایتخت رژیم صهیونیستی را پاسخ به جرایم رژیم اشغالگر و در راستای دفاع از قبله نخست مسلمانان توصیف کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، عملیات استشهادی عصر دیروز یک جوان 19 ساله فلسطینی در قلب تل‌آویو به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن دو نفر دیگر منجر شد.

محمود ابوبکر، جوان فلسطینی اهل شهرک رمانه در غرب جنین طبق وصیت خود برای دفاع از مسجد الاقصی و انتقام از حمله دو شب پیش شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای برقا در رام الله طی یک عملیات تیراندازی در منطقه نحلات بنیامین در شهر تل‌آویو یک صهیونیست 42 ساله را که به عنوان گارد امنیتی فعالیت می‌کرد، به هلاکت رساند.

عملیات استشهادی در عمق تل‌آویو با هدف دفاع از مسجد الاقصی است + فیلم/آماده

جنبش جهاد اسلامی ضمن تبریک این عملیات قهرمانانه فلسطینی‌ها تأکید کرد که یکپارچگی میدان‌ها با عملیات‌های مقاومت دلاورمردان فلسطینی احیا شده است.

در بیانیه این جنبش آمده است: عملیات مجاهد قهرمان ما در عمق دشمن صهیونیستی پاسخ طبیعی و مشروع به جرایم رژیم اشغالگر در حق فرزندان ملت فلسطین است که تازه‌ترین آن در طولکرم و رام الله توسط باندهای شهرک نشین صهیونیست رخ داده است تا وفاداری خود را به مقاومت برای گرفتن انتقام خون شهدا و هتک حرمت مسجد الاقصی و توطئه‌ها علیه آن ثابت کنند.

عملیات استشهادی در عمق تل‌آویو با هدف دفاع از مسجد الاقصی است + فیلم/آماده

جهاد اسلامی تاکید کرد که این عملیات مبارک در سالروز نبرد وحدت میدان‌ها رخ داد، نبرد سه روزه آگوست سال 2022 بین نوار غزه و رژیم صهیونیستی سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی با خون فرماندهان ارشد خود در آن پیروز شد و این بار هم مقاومت نشان داد در همه میدان‌ها حاضر است و مبارزه ما تا آزادسازی سرزمین و پاکسازی مقدسات از لوث اشغالگران ادامه دارد.

یورش سراسیمه نظامیان صهیونیست به منزل عامل استشهادی

از سوی دیگر نظامیان اشغالگر که همچنان از مقابله با عملیات های استشهادی فلسطینیان مستاصل هستند با حمله وحشیانه و شلیک گاز اشک آور به منزل عامل این عملیات استشهادی در شهرک رمانه ضمن بازجویی از اعضای منزل از قصد خود برای تخریب خانه خبر دادند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز ضمن تمجید از عملیات تل آویو تاکید کرد این یک ضربه منحصر به فرد به عمق رژیم صهیونیستی و پاسخی فوری به جنایت ترور شهید قصی معطان به ضرب گلوله یک شهرک نشین صهیونیست بود.

این جنبش بر تداوم پاسخ به جرایم رژیم اشغالگر و شهرک نشینان علیه ملت فلسطین در کرانه باختری تاکید کرد.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) هم شامگاه شنبه گفت که عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو در راستای دفاع از مسجدالاقصی است.

وی تأکید کرد: حملات مقاومت در عمق رژیم اشغالگر قدس، با تیراندازی در تل‌آویو مجدداً از سر گرفته شده شده و این مسئله نشانگر آمادگی ملت ما برای دفاع از مسجدالاقصی و شکست طرح ساخت معبد ادعایی سلیمان بر روی این مسجد است.

القانوع همچنین گفت: افزایش روزانه عملیات‌های مقاومت، تجسم معادله پاسخ به تجاوزهای رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان آن است تا هزینه تجاوزها و جنایات خود علیه ملت و مقدسات فلسطین را بپردازند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی: عملیات تل‌آویو شکست امنیتی بزرگ نهاد امنیتی اسرائیل است

هالیل روزین، خبرنگار نظامی تندرو کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی از همه مسئولین رژیم اشغالگر خواست درباره چگونگی اقدام یک فلسطنی مسلح تحت تعقیب به انتقال از اردوگاه جنین به قلب تل‌آویو و انجام عملیات امنیتی توضیح دهند.

روزین تاکید کرد: حادثه تل‌آویو شکست امنیتی بزرگ نهاد امنیتی اسرائیل را ثابت می‌کند.

انتهای پیام
captcha