نقش خبرنگاران در رشد و آگاهی جامعه بی‌بدیل است
کد خبر: 4161000
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

نقش خبرنگاران در رشد و آگاهی جامعه بی‌بدیل است

استاندار سمنان با اشاره به اینکه رسانه یکی از ارکان نقش‌آفرین در ساختار فرهنگی است،‌ گفت: نقش خبرنگاران در رشد و آگاهی جامعه بی‌بدیل است.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 16 مرداد در مراسم روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه خبرنگار واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است، اظهار کرد: رسانه یکی از ارکان نقش‌آفرین در مهندسی فرهنگی است.

وی افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، شتاب و گردش اطلاعات در دنیای امروز نقش رسانه در این مقطع همزمان با جنگ رسانه‌ای در دنیا بسیار کلیدی است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در رشد و آگاهی جامعه نقش خبرنگار بی‌بدیل است، متذکر شد: خبرنگاران نقش‌آفرین‌ترین افراد جامعه به‌شمار می‌روند.

هاشمی یادآور شد: خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و مشکلات این قشر از جامعه پیگیری می‌شود که در این راستا خبرنگاران موظفند عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمتگزاران را به جامعه برسانند. خبرنگاران بازوان پرتوان دستگاه‌های اجرایی هستند که می‌توانند مشکلات را به مسئولان به راحتی به مسئولان مربوط انتقال و گره‌ای از کار مردم بگشایند.

استاندار سمنان با بیان اینکه امنیت، سلامت رقابت و مشارکت چهار راهبرد مهم در انتخابات پیش‌رو در اسفندماه است، گفت: از امروز پیش ثبت‌نام برای نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

وی افزود: دغدغه امنیت و سلامت در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به واسطه همراهی و پای کار بودن بخش‌های مختلف نداریم و رسانه‌ها نقشی مهم در رقابت و مشارکت انتخاباتی دارند.

هاشمی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه نقش کلیدی در رقابت سالم نامزدهای انتخاباتی و تقویت مشارکت دارند و انتظار می‌رود بیش از پیش در این زمینه نقش‌آفرینی کنند اظهار کرد: دومین کنگره سه‌هزار شهید استان سمنان بهار سال آینده با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه انتظار است رسانه‌ها بیش از پیش در برگزاری موفق این برنامه فرهنگی مهم با تولید آثار فاخر در حوزه شهدا همراهی کنند، یادآور شد: سمنان به عنوان استان نمونه و پایلوت کشور در زمینه وحدت است و بر همین اساس وحدت و همدلی رمز موفقیت و توسعه امروز استان سمنان است.

انتهای پیام
captcha