خبرنگاران مجاهدان اصلی جنگ پیچیده شناختی هستند
کد خبر: 4161004
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
قالیباف در نطق پیش از دستور:

خبرنگاران مجاهدان اصلی جنگ پیچیده شناختی هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران کشور گفت: دشمن با یک جنگ شناختی به مبارزه با مردم ایران آمده و خبرنگاران مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، سه‌شنبه 17 مردادماه، مجلس شورای اسلامی گفت: در زمانه‌‌ای قرار داریم که دشمن با یک جنگ شناختی به مبارزه با مردم ایران آمده است و جهاد تبیین نقطه کانونی خنثی کردن این برنامه قرار دارد و خبرنگاران مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.

وی افزود: ضروری است روز خبرنگار را به همه خبرنگاران کشور تبریک بگویم و به طور ویژه از تلاش‌های خبرنگاران حوزه مجلس که از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین حوزه‌های خبری محسوب می‌شود، تشکر کنم.

قالیباف اظهار کرد: همچنین سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم که امنیت و اقتدار کشور را مدیون آنها هستیم، گرامی می‌د‌ارم و به خانواده‌های مظلوم این شهدا که هم عزیزان خود را فدای اسلام، انقلاب و کشور عزیزمان ایران کردند و هم در برابر طعنه‌های برخی فریب‌خوردگان صبوری می‌کنند، سر تعظیم فرود می‌آورم و از همه آنان برای خود و همکارانم طلب دعای خیر می‌کنم تا بتوانیم به وظیفه خود در برابر مردم، مخصوصا حل مشکلات اقتصادی‌شان، عمل کنیم تا در روز قیامت شرمنده خون صدها هزار برادران شهیدمان نباشیم.انشالله.           

انتهای پیام
captcha