اصحاب رسانه در کنار انتقادات به بیان پیشنهادات نیز بپردازند
کد خبر: 4161010
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
حجت‌الاسلام مطیعی:

اصحاب رسانه در کنار انتقادات به بیان پیشنهادات نیز بپردازند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان باید در قبال انتقادات سازنده انعطاف‌پذیر باشند، گفت: از اصحاب رسانه انتظار می‌رود تا در کنار انتقادات به بیان پیشنهادات نیز بپردازند.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، صبح امروز، 17 مرداد در دیدار با جمعی از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه امروز دشمن با بهره‌گیری از ابزار فرهنگ و در اختیار داشتن رسانه به جنگ با ملت‌ها رفته است، گفت: برای مقابله با این ابزار دشمن در جنگ رسانه باید خود را مجهز به سلاحی به نام وحدت کنیم.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود خبرنگاران استان در موضوعات کلان کشور یکپارچه عمل کنند که بر این اساس مسائلی مانند بحران آب، جمعیت، مشارکت در انتخابات، رفع گرفتاری‌های مردم و غیره از مواردی است که اصحاب رسانه پیرامون آن باید وحدت نظر داشته باشند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مسئولان باید در قبال انتقادات سازنده انعطاف‌پذیر باشند، متذکر شد: از اصحاب رسانه انتظار می‌رود تا در کنار این انتقادات به بیان پیشنهادات نیز بپردازند و با ارائه گزارش‌های لازم از کارشناسان خبره راهکار مورد نظر را به دستگاه مربوط انتقال دهند.

حجت‌الاسلام مطیعی با تأکید بر اینکه مردم در فشار اقتصادی قرار دارند، یادآور شد: خبرنگاران می‌توانند چشم و زبان اقشار کم درآمد جامعه باشند و از مسئولان خواستار رسیدگی به آنها شوند.

وی خواستار تکمیل و به روزرسانی بانک اطلاعاتی خبرنگاران شد و گفت: خبرنگاران از بداخلاقی در فضای رسانه به شدت پرهیز و مطالبه‌گری درست و منطقی را با حفظ آبروی افراد انجام دهند.

به گفته امام جمعه سمنان قطعاً در چنین شرایط کار مشکلات خبرنگاران پیگیری و از مطالبه‌گران حمایت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha