پیام استاندار سمنان به مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 4161020
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

پیام استاندار سمنان به مناسبت روز خبرنگار

استاندار سمنان با انتشار پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار مسئولیت مهم خبرنگاران را فرهنگ‌سازی، ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی، مشارکت‌پذیری و اعتمادسازی در جامعه اسلامی برشمرد.

سید محمدرضا هاشمی استاندارسمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار امروز، 17 مرداد با انتشار پیامی، فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن والقلم و ما یسطرون»

در دنیای کنونی، خبرنگاران، چشم بینا، زبان گویا و وجدان بیدار جامعه‌اند که با ابزار اندیشه و قلم در امر آگاه سازی، اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین در انجام رسالت واقعی خود، مسئولیت مهم فرهنگ‌سازی، ترویج ارزشهای اسلامی و انقلابی، مشارکت‌پذیری و اعتمادسازی در سطح جامعه اسلامی را عهده‌دار هستند.

این مقام عالی استان در ادامه آورده است اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار که با یاد و نام خبرنگار شهید محمود صارمی و دیگر شهیدان والامقام عرصه خبر و رسانه مزین است را به تمامی خبرنگاران عزیز، صاحبان قلم و اندیشه و فعالین عرصه مطبوعات و رسانه‌های گروهی استان سمنان تبریک عرض کرده از خداوند منان توفیقات روزافزون خبرنگاران پرتلاش را در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین مسئلت دارم.

در این پیام یادآور شده که بیان خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رویارویی با جنگ‌رسانه‌ای دشمنان و همچنین همکاری و تعامل بیشتر با دستگاه‌ها و سازمان‌ها و آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی جامعه خصوصاً در آستانه هفته بزرگداشت دولت در زمینه انعکاس خدمات و فعالیت‌های بی‌شائبه دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha