درخشش دانش‌آموزان دختر کرمانی در مسابقات قرآن
کد خبر: 4161190
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

درخشش دانش‌آموزان دختر کرمانی در مسابقات قرآن

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان از درخشش دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه استان کرمان در هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور خبر داد.

قرآنبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، محمود بنی‌اسد، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان از درخشش دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه استان کرمان در هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات ستایش دارش، دانش‌آموز پایه دهم با آسیب ذهنی، موفق به کسب رتبه دوم در رشته احکام شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴ دانش‌آموز دختر کرمانی در رشته احکام موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند، افزود: محیا عبدالحسینی دانش‌آموز پایه هفتم با آسیب شنوایی موفق به کسب رتبه سوم رشته احکام شد و زهرا صدف‌زاده دانش‌آموز پایه یازدهم با آسیب شنوایی و زهرا شمس‌الدینی دانش‌آموز پایه دوازدهم با آسیب شنوایی رتبه دوم کشوری را در این رشته کسب کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اظهار کرد: در رشته حفظ ۵ جزء معصومه قائدی دانش‌آموز پایه نهم با آسیب بینایی و جسمی حرکتی رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

هجدهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور از سیزدهم تا هفدهم مرداد‌ماه ۱۴۰۲ در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام
captcha