نشست «چگونه جوانان را به آینده امیدوار کنیم؟» برگزار می‌شود
کد خبر: 4161226
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸

نشست «چگونه جوانان را به آینده امیدوار کنیم؟» برگزار می‌شود

سومین جلسه از سلسله‌نشست‌های گفتگومحور فرهنگسرای قرآن ویژه نوجوانان با موضوع «چگونه جوانان را به آینده امیدوار کنیم؟» و «به فرداها نگاه کن و فردا ساختنی است» با هدف آشنایی و انس بیشتر با مفاهیم قرآنی برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های گفتگو محور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، سومین نشست از سلسله‌نشست‌های گفت‌وگومحور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا» با حضور نوجوانان دختر 13 تا 17 سال در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

این نشست با عنوان «به فرداها نگاه کن و فردا ساختنی است» و «چگونه جوانان را به آینده امیدوار کنیم؟»، با هدف آشنایی با مفاهیم قرآن، چهارشنبه، 18 مرداد از ساعت 18 در سالن شهید امیدواری فرهنگسرا با حضور نوجوانان دختر برپا می‌شود.

این نشست با کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین آجورلو، معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرا با طرح مباحثی چون آینده‌نگری مثبت، اطمینان خاطر از آینده در حوزه تحصیل و شغل، سعی در به چالش کشیدن نوجوانان با بررسی معضلات و مشکلات روزمره آنان و ارائه راهکارهایی پویا و مفید به آنان مبتنی بر سیره اهل‌بیت(ع) و راهکارهایی از آموزه‌های قرآنی برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای قرآن واقع در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 55775142 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha