رادیویی برای کودکان این سرزمین در کامیاران راه‌اندازی شد
کد خبر: 4161624
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

رادیویی برای کودکان این سرزمین در کامیاران راه‌اندازی شد

مربی مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کامیاران از راه‌اندازی رادیویی برای کودکان این سرزمین در کامیاران خبر داد و گفت: به همت اعضا مرکز فرهنگی - هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کامیاران «رادیو منال» کلید زده شد.

رادیو منال در کامیاران

مهری اسدی، مربی مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کامیاران در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: «رادیو منال» با هدف احیای قصه‌ها، افسانه‌ها و اسطوره‌های فولکلور و ایرانی در قدم اول آغاز به کار می‌کند تا به غیر از کودکان و نوجوانان این سرزمین، والدین و افراد بزرگسال هم از این منابع استفاده کنند.

وی افزود: در رادیو منال قصه‌گویی مادربزرگ‌ها و بچه‌ها به همراه نقد و بررسی آنها را می‌شنویم، با کتابها و منابع جدید آشنا می‌شویم و کتاب‌خوانی و شعر خوانی را در کنار هم تجربه خواهیم کرد.

مربی مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کامیاران یادآور شد: تیم رادیو منال مهری اسدی عابدین اسدی و رازاوه رستمی اعضا ارشد کانون هستند که با وجود تمام مشکلات و کمبودها با کمترین امکانات اپیزود اول که بررسی افسانه شنگول و منگول است، را به اشتراک گذاشتند.

انتهای پیام
captcha