مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره و مددکاری پلیس یزد
کد خبر: 4161717
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره و مددکاری پلیس یزد

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به ارجاع پرونده‌ به کلانتری‌ها در حوزه مشاوره گفت: بیش از 70 درصد پرونده‌ها منجر به مصالحه می‌شود و این امر نشان‌دهنده تلاش‌های ارزنده مشاوران و افزیش احساس آرامش شهروندان است. 

عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، 19 مردادماه در نشست تعاملی با رؤسا و مشاوران کلانتری‌ها، ضمن قدردانی از فعالیت‌های مؤثر و کارآمد مشاوران و مددکاران گفت: بسیاری از اوقات سیر قضایی پرونده‌های اختلافات خانوادگی باعث افزایش کینه و کدورت می‌شود و نتایج خوبی را به همراه ندارد.

وی ادامه داد: با ورود این پرونده‌ها به دوایر مشاوره  و مددکاری کلانتری‌ها و دریافت خدمات تخصصی در این زمینه از گسترش بسیاری از اختلافات پیشگیری می‌شود. 

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: مصالحه بالای 70 درصد در دوایر کلانتری‌ها و مرکز مشاوره آرامش نشان‌دهنده تلاش‌های ارزنده مشاوران و افزیش احساس آرامش شهروندان است. 

فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی از مردم، در کنار مردم و برای مردم و پلیسی وقت‌گذار است و جهادی فعالیت می‌کند.

سرهنگ مجید نعیم‌یاوری، معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد نیز در این نشست گزارشی از عملکرد چهار ماهه مشاوران و مددکاران در حوزه اجتماعی ارائه و مسائل و چالش‌های این حوزه را بیان کرد. 

انتهای پیام
captcha