ارائه بن خرید کتابشهر ویژه فعالان فرهنگی
کد خبر: 4161881
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

ارائه بن خرید کتابشهر ویژه فعالان فرهنگی

معاون امور شعب کتابشهر ایران از ایجاد زمینه برای تهیه بن خرید کتاب ویژه فعالان فرهنگی و تبلیغی در کتابشهر استان‌های کشور خبر داد.

محمد حسن چراغچی، معاون امور شعب کتابشهر ایرانبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد حسن چراغچی، معاون امور شعب کتابشهر ایران، ۲۰ مردادماه، در بازدید از کتابشهر اردبیل و طی جلسه با معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت تقویت ارتباط ادارات تبلیغات اسلامی با کتابشهر استان‌ها تاکید کرد و گفت: کتابشهر از مزایای بسیاری در تقویت فضای فرهنگی جامعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم برخوردار است که این امر در سایر مجموعه‌های فرهنگی بندرت دیده‌ی شود.

وی افزود: اردبیل به لحاظ برخورداری از موقعیت مکانی مناسب در مرکز شهر، دکور و چیدمان جذاب، ارائه غذای گرم و محصولات مختلف فرهنگی علاوه بر کتاب در بین کتابشهر‌های کشور در جایگاه برتر از جمله سه کتابشهر کرمان، اردکان و اردبیل قرار دارد.

معاون امور شعب کتابشهر ایران از ایجاد زمینه برای تهیه بن خرید کتاب ویژه فعالان فرهنگی و تبلیغی در کتابشهر استان‌های کشور خبر داد و گفت: کارتخوان ویژه باشگاه مشتران کتابشهر در این مراکز فرهنگی راه اندازی و برای استفاده مراجعین جهت خرید با تخفیف ویژه فعال خواهد شد.

چراغچی افزود: فعالان فرهنگی و تبلیغی، مبلغات، روحانیون، بانوان فرهیخته و اعضای هیئت‌های مذهبی و نیز دانش‌آموزان مدارس در اولویت ارائه بن خرید کتابشهر قرار گرفته و پس از ایجاد دستگاه کارتخوان ویژه کتابشهر در اردبیل بن‌های خرید ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha