افتتاحیه چهل و ششمین دوره استانی مسابقات قرآن اوقاف کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4162287
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

افتتاحیه چهل و ششمین دوره استانی مسابقات قرآن اوقاف کرمانشاه برگزار شد

آئین افتتاحیه چهل و ششمین دوره استانی مسابقات سراسری قرآن امروز در تالار انتظار شهر کرمانشاه با حضور راه‌یافتگان به این مرحله برگزار شد.

افتتاحیه چهل و ششمین دوره استانی مسابقات قرآن اوقاف کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آئین افتتاحیه چهل و ششمین دوره استانی مسابقات سراسری قرآن امروز در تالار انتظار شهر کرمانشاه با حضور راه‌یافتگان به این مرحله برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با بیان اینکه این مسابقات بزرگترین رخداد فرهنگی سال‌جاری در استان است، اظهار کرد: استقبال خوبی از سوی چهره‌های قرآنی استان کرمانشاه از مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در رشته‌های مختلف به ویژه رشته حفظ قرآن کریم انجام گرفت که رقمی قابل توجه بود.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ متسابق راه‌یافته به مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، افزود: این دوره از مسابقات به لحاظ امکانات و فضای رقابتی بسیار خوب بود که نتیجه عملکرد بسیار خوب اداره امور قرآنی این اداره‌کل است.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: امسال در تمامی بخش‌ها به ویژه در اطلاع‌رسانی مسابقات، داوری و شیوه برگزاری و تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال‌های قبل آمار قابل قبولی داشتیم.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات از ۲۲ تا ۲۶ مردادماه در مرحله استانی، یادآور شد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود. مسابقات در بخش بانوان روز‌های ۲۲ تا ۲۳ و در بخش آقایان روز‌های ۲۴ تا ۲۵ خواهد بود، اختتامیه این دوره ۲۶ مردادماه در تالار انتظار با معرفی راه‌یافتگان به مرحله نهایی برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه قرآن کتاب طریقت و زندگی انسان است، گفت: در قرآن کریم طی سالیان طولانی هیچ تحریفی رخ نداده و این نشان از بی‌نقص بودن آن است.

انتهای پیام
captcha