رقابت ۴۰۰ همدانی در رشته‌های معارفی مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4162938
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵

رقابت ۴۰۰ همدانی در رشته‌های معارفی مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از رقابت ۴۰۰ همدانی در رشته‌های معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف خبر داد.

مسابقات قرآنی اوقافمجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‎وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: بخش معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف، امروز، ۳۰ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۰ در هشت شهرستان استان همدان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن شهرستان همدان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد، افزود: در این دور از مسابقات ۴۰۰ نفر همدانی در رشته‌های ترجمه قرآن، تفسیر قرآن، تفسیر نهج‌البلاغه و تفسیر صحیفه سجادیه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

جمالی از افزایش چهار برابری شرکت‌کنندگان در بخش معارفی مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و گفت: با توجه به اضافه شدن رشته ترجمه قرآن و همچنین افزایش تبلیغات محیطی شاهد افزایش چشمگیر شرکت‌کنندگان در این دور از مسابقات قرآن شدیم.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به اینکه مسابقات معارفی قرآن به‌صورت جداگانه در هر شهرستان برگزار می‌شود، بیان کرد: افرادی که موفق به کسب نمره لازم در این مسابقات شوند و حد نصاب لازم را در احراز نمرات داشته باشند به مرحله کشوری راه خواهند یافت. سال گذشته افرادی را نداشتیم که در سطح معارفی رتبه‌های اول را کسب کند، اما امسال امیدواریم این اتفاق رقم بخورد.

انتهای پیام
captcha