اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی
کد خبر: 4163283
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی

اسامی برگزیدگان مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی در رشته‌های آوایی از سوی اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام شد.

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی با 69 متسابق در رشته‌های قرائت ترتیل، تحقیق، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، اذان و دعاخوانی در دو بخش آقایان و بانوان در روزهای پنج‌شنبه، 26 و جمعه، 27 مرداد در امامزاده آمنه خاتون(س) و عبدالله(ع) اراک برگزار شد.

اسامی برگزیدگان این مرحله از مسابقات به ترتیب رتبه اول تا سوم بدین شرح است:

در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق حسین مشایخی، حسن رستمی و محمد جلیلیان، در رشته قرائت ترتیل محمد شریفی از اراک، محمد محمدی از اراک و مهیار قاسمی از اراک. رشته حفظ کل قرآن کریم ابوذر کرمی از اراک، رضا نادی از شازند و حمیدرضا طبیبی از ساوه. رشته حفظ ۲۰ جزء سید محسن میرعلی اکبری از اراک، مرتضی سعیدی از اراک، بهرام جهان‌شاهی. رشته حفظ ۱۰ جزء سیدحسن باقرزاده از اراک و علی کمانکش از خمین. رشته حفظ ۵ جزء علی پرواز از اراک و امیر جیریایی از اراک. رشته دعاخوانی حجت‌الاسلام اصغر کارجو، علیرضا نوروزی و سعید احمدلو.

برگزیدگان بخش بانوان به ترتیب رتبه اول تا سوم:

در رشته قرائت تحقیق نسترن محمودی از اراک و زهرا گرجی از اراک. رشته قرائت ترتیل شیما احمدی از اراک، فرزانه اسدی و حنانه قاسمی. رشته حفظ کل مبینا شیخی از اراک و زینب مهدوی‌نکو از ساوه. رشته حفظ ۲۰ جزء نرجس قادری، شیما مهرآبادی از اراک و زهرا تلخابی از فراهان. رشته حفظ ۱۰ جزء سمیه آروئی و هدی کارونی از اراک. رشته حفظ ۵ جزء اکرم جوانمرد، زهره سلامی و فهیمه طاهری. رشته دعاخوانی طیبه کاظمی و عطیه محمدی زاده.

انتهای پیام
captcha