اجلاسیه شهدای میامی برگزار می‌شود
کد خبر: 4163468
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

اجلاسیه شهدای میامی برگزار می‌شود

فرماندار میامی از برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای این شهرستان از ۳۱ مرداد به مدت سه روز خبر داد.

علیرضا آشوری فرماندار میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشوری، فرماندار میامی، صبح امروز، 28 مرداد در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای میامی با بیان اینکه جایگاه اجلاسیه شهدای شهرستان میامی یک جایگاه ویژه در استان خواهد بود، گفت: این اجلاسیه در واقع پیش اجلاسیه‌های یادواره بزرگ سه هزار شهید استان سمنان است که به صورت شهرستانی در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان میامی اولین میزبان این رویدادهای شهرستانی خواهد بود که در این راستا از این بابت اجلاسیه شهدای شهرستان میامی، اهمیت ویژه‌ای دارد.

فرماندار میامی با بیان اینکه اجلاسیه بزرگ شهیدان شهرستان روزهای سی و یکم مردادماه، اول و دوم شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، یادآور شد: منطقه تفریحی سه چنار و گلزار شهید گمنام میزبان این مراسم خواهد بود که آماده‌سازی‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

آشوری با بیان اینکه فضاسازی‌های مورد نیاز برای اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان میامی از سوی دستگاه‌های اجرایی با جدیت صورت گیرد، متذکر شد: این اجلاسیه نمایشگاه و رویدادهای جنبی نیز دارد که خوشبختانه تمام مقدمات آن در دست پیگیری بوده و حتی غرفه‌های اجلاسیه نیز برپا شده است.

وی از اجرای برنامه چهارشنبه‌های شهدایی در شهرستان میامی نیز خبر داد و افزود: تبیین نقش‌آفرینی رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس به خصوص برای نسل جوان و گرامیداشت مجاهدت‌ها، در زمره اهداف این برنامه معنوی است.

به گفته وی میامی ۱۸۲ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و میزبان پنج شهید گمنام است.

انتهای پیام
captcha