طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در شهرکرد پایان یافت + عکس
کد خبر: 4163576
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در شهرکرد پایان یافت + عکس

مسئول طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در شهرکرد با اشاره به برگزاری برنامه اختتامیه این طرح با حضور مدیر مدرسه علمیه امامیه شهرکرد، گفت: در طی این دوره قرآن‌آموزان موفق به حفظ سوره مبارکه انعام و برخی نیز حفظ جزء ۳۰ شدند، ضمن اینکه سطح روخوانی و روانخوانی تمامی قرآن‌آموزان ارتقا یافت.

اختتامیه طرح طاووس بهشتیان

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول کرمی، مسئول طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» مدرسه علمیه قرآن‌محور امامیه شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه برنامه اختتامیه این طرح امروز، ۲۸ مردادماه با حضور مدیر مدرسه علمیه امامیه شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: در طی این دوره تابستانی ۵۰ روزه، قرآن‌آموزان حاضر در طرح موفق به حفظ سوره مبارکه انعام و برخی نیز حفظ جزء ۳۰ شدند، ضمن اینکه سطح روخوانی و روانخوانی تمامی قرآن‌آموزان ارتقا یافت.

وی ادامه داد: طرح قرآنی طاووس بهشتیان در تابستان سال جاری ویژه آقایان در دو گروه سنی ۹ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۲۲ سال و با حضور ۷۰ قرآن‌آموز به‌صورت‌ شبانه‌روزی برگزار شد و قرآن‌آموزان این طرح از حضور «احمدرضا دباغ»، قاری و حافظ کل کشورمان بهره‌مند شدند.

این روحانی حافظ کل قرآن کریم بیان کرد: مخاطبان این دوره، نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به قرآن کریم و عترت(ع) بودند که کارگاه‌های تخصصی روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، سبک زندگی اسلامی و همچنین مباحث ناظر بر حفظ تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه برایشان برگزار شد. استفاده از کادر آموزشی مجرب از اساتید قرآنی داخل و خارج از استان نیز طبق برنامه‌ریزی  انجام شد.

وی گفت: برپایی اردوهایی تفریحی با رویکرد قرآنی، نشست‌های تبیینی ناظر بر موضوعات جامعه، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات ورزشی و ... از دیگر بخش‌های این دوره بود.

مسئول طرح قرآنی طاووس بهشتیان در شهرکرد در پایان گفت: این دوره برای بانوان نیز پیش‌بینی شده و در حال اجراست که صفر تا صد کار به مؤسسه قرآنی الرحمن شهرکرد واگذار شده است. 

انتهای پیام
captcha