تیم درمانی هلال احمر قزوین به کربلا اعزام شد
کد خبر: 4163627
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

تیم درمانی هلال احمر قزوین به کربلا اعزام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به ارائه خدمات درمانی توسط هلال احمر قزوین به زائران اربعین، گفت: امروز ۲۹ مرداد ماه تیم درمانی هلال احمر قزوین به کشورعراق اعزام خواهند شد و این تیم تا حدود ۱۷ شهریور در این کشور به زوار حسینی خدمت خواهند کرد.

هلال احمر در کربلا

حسین خوئینی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به اعزام تیم درمانی هلال احمر قزوین به کربلا، گفت: بنا بر دستورالعمل جمعیت کل کشور درمانگاه اضطراری سطح ۲ هلال احمر در مسیر طریق الحسین(ع) موظف شده است که ارائه خدمات کند، این درمانگاه در عمود ۹۴۰ در کنار موکب سیدالشهدای اقبالیه خدمات رسانی خواهد کرد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سطح خدمات جمعیت هلال احمر به صورت گسترده‌تر به زوار حسینی ارائه خواهد شد، از سراسر کشور هلال احمر استان‌هایی انتخاب شده‌اند که درمانگاه سطح ۲ خود را در مسیر طریق‌الحسین(ع) فعال کنند که یکی از استان‌های منتخب استان قزوین است.

خوئینی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر قزوین در سال‌های گذشته نیز مانند دیگر استان‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین در جهت خدمت‌رسانی درمانی فعالیت کرده است.

وی ادامه داد: در عمود ۹۴۰ از طریق موکب سیدالشهدای اقبالیه خدمات اسکان، پذیرایی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و از طریق نیروهای هلال احمر در کنار این موکب خدمات درمانی و دارویی به مراجعان ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان بیان کرد: امروز ۲۹ مرداد ماه تیم درمانی هلال احمر قزوین به کشور عراق اعزام خواهند شد و این تیم تا ۱۷ شهریور در این کشور به زوار حسینی خدمت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha