اعلام نفرات برتر شانزدهمين جشنواره قرآنی «مدهامتان» در سمنان
کد خبر: 4163643
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

اعلام نفرات برتر شانزدهمين جشنواره قرآنی «مدهامتان» در سمنان

مدیر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد سمنان از معرفی نفرات برتر شانزدهمين جشنواره قرآنی «مدهامتان» در این استان خبر داد.

جشنواره قرآنی «مدهامتان»

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر این کانون، عصر روز گذشته، 28 مرداد از معرفی نفرات برتر شانزدهمين جشنواره قرآنی «مدهامتان» در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه در مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدهامتان» در مرحله استانی تعداد 420 نفر در این مسابقات شرکت کردند که نفرات برتر به مسابقات کشوری راه می‌یابند گفت: بیشترین تعداد شرکت‌کننده در رشته‌های مفاهیم قرآن  و معارف اهل بیت  بوده و بر این اساس در رشته‌های اصلی نیز رشته‌های اذان ،قرائت نماز و مکبری شرکت‌کننده بیشتری داشته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان با اشاره به شرکت 36 نفر در رشته حفظ جزء 30  و تعداد 34 نفر در رشته قرائت ترتیل متذکر شد: همچنین تعداد شرکت‌کننده در رشته استعدادیابی 11 نفر ، رشته حفظ کل قرآن 6 نفر و در رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت تقلیدی نیز هر کدام یک نفر شرکت‌کننده داشته‌اند.

وی با بیان اینکه بر اساس نظرات هیئت داوران در دو بخش برادران و خواهران  از بین 189 اثر ثبت شده شرکت‌کنندگان قرآنی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه بچه‌های مسجد، اسامی برگزیدگان این دوره از مسابقات در این مرحله اعلام شد متذکر شد: سیدیوسف حسینی از کانون اخلاص و ایثار روستای میقان شاهرود در رشته تحقیق آقایان(بالای 16 سال)، محمد ابراهیم یونسیان از کانون نور سمنان نفراول رشته قرائت ترتیل (بالای 16 سال)  و محمد مهدی سعدالدین از کانون سیدالشهدا(ع) سمنان نفر دوم در رشته قرائت ترتیل (بالای 16 سال) شدند.

موسوی با اشاره به اینکه محدثه رمضان‌پور از کانون الزهرا(س) سمنان در رشته ترتیل بانوان(بالای 16 سال) مقام برتر را به خود اختصاص داد یادآور شد: فاطمه عامریان از کانون اهل بیت(ع) بیارجمند شهرستان شاهرود در رشته ترتیل بانوان(زیر16 سال) اول شد.

وی از کسب مقام نخست عطیه تبیانیان از کانون فرهنگی هنری حضرت ابالفضل(ع) سمنان در رشته حفظ کل (بانوان)خبرداد و افزود: در رشته اذان(بالای 16 سال) محمد منصوری از کانون علی بن ابیطالب(ع) میامی و در رشته اذان(زیر16 سال) محمدعلی محمدی از کانون موسی بن جعفر(ع) دامغان برتر شدند.

موسوی با تأکید بر اینکه نفر اول رشته قرائت نماز آقایان علیرضا جلالی از کانون ثامن الحجج(ع) دیباج شهرستان دامغان و نفر دوم محمد صدرا سلیمانی از کانون فجر انقلاب شاهرود هستند متذکر شد: در رشته قرائت نماز بانوان فاطمه عرب‌خابوری از کانون جهادیه سمنان مقام اول، نازنین زهرا سفیدیان از کانون ثامن‌الحجج(ع) دیباج مقام دوم و ریحانه دهقانی از کانون نسیم ظهور کهن‌آباد شهرستان آرادان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان اظهار کرد: نفرات اول تا سوم رشته مکبری را به ترتیب  محمد مهدی موسوی از کانون اهل بیت(ع) بیارجمند شهرستان شاهرود، سیدمحمد سپهر طبائی از کانون اندیشه و قلم دامغان و حبیب شاهرخ آبادی از کانون آل‌طاها سمنان معرفی  هستند که در این راستا نفرات برگزیده با کسب نمره قبولی بالای 70 به مرحله کشوری که در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha