شرکت ۹۲۰ مددجو در جشنواره باران وحی
کد خبر: 4163748
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

شرکت ۹۲۰ مددجو در جشنواره باران وحی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۹۲۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در جشنواره باران وحی مشارکت داشته و حتی تعدادی از این شرکت کنندگان رتبه‌های برتر کشوری را به دست آوردند.

جشنواره باران وحیبه گزارش ایکنا از اردبیل، صفر توحیدی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل، 28 مردادماه، در دومین جلسه شورای قرآنی کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: شورای قرآنی جلسات خود را به صورت منظم و با نیت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه هدف کمیته امداد برگزار می‌کند.

وی افزود: تلاوت قرآن به همراه بیان مفاهیم و پیام‌های قرآنی بسیار مهم و حیاتی است و به صورت مستمر در ادارات کمیته امداد، محافل و مجالس قرآنی برگزار شده تا شاهد آشنایی بیشتر با کتاب وحی باشیم.

توحیدی بیان کرد: از ابتدای امسال که مقارن با ماه رمضان بود، کرسی‌های تلاوت قرآن، تفسیر و ترجمه قرآن به عنوان یک نهضت عظیم در این نهاد آغاز شده و همچنان به صورت مستمر شاهد برپایی این مجالس و محافل معنوی هستیم. معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل به برگزاری جشنواره باران وحی با حضور مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: سال گذشته بیش از ۹۲۰ مددجو در این جشنواره حاضر شده و حتی رتبه‌های برتر کشوری را به دست آوردند.

وی افزود: سال گذشته در ۱۰ رشته و امسال در ۱۵ رشته شامل قرآن و نماز این رویداد در حال برگزاری است که ثبت اطلاعات ۵۷۰ نفر را در سامانه امداد شاهد هستیم. توحیدی یادآور شد: هرچند یک هزار و ۵۰۰ نفر برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کردند، ولی ثبت اطلاعات آن‌ها با برخی مشکلات رو به رو بوده که انتظار می‌رود با رفع مشکل سامانه مستندسازی اطلاعات را شاهد باشیم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب محافل قرآنی که به صورت روزانه و هفتگی برگزار می‌شود در کنار صحیح خوانی قرآن، سعی بر این است تا پیام‌های کوتاه قرآنی نیز ارائه شود تا وضعیت مناسبی را در ترویج و توسعه علوم قرآنی شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha