عزت و قدرتمندی ایران اسلامی مدیون شهدای انقلاب است
کد خبر: 4163863
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

عزت و قدرتمندی ایران اسلامی مدیون شهدای انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، فرمانده نیروی زمینی سپاه، استاندار اردبیل و فرمانده سپاه استان به مناسبت برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در پیام مشترکی از حضور پرشور مردم استان در این کنگره قدردانی و تاکید کردند این کنگره آغازی برای ترویج فرهنگ شهادت و شناخت بیشتر این مسیر نورانی است.

پیام کنگره شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، فرمانده نیروی زمینی سپاه، استاندار اردبیل و فرمانده سپاه استان به مناسبت برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در پیام مشترکی از حضور پرشور مردم استان در این کنگره قدردانی کردند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«حمد و سپاس بی‌پایان پروردگار حکیم قادر متعال را که پس از گذشت سالیان متمادی از انتظار مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شاهد برگزاری شایسته کنگره عظیم ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل بودیم.

لازم می‌دانیم بیش از همه، مراتب تشکر خود را به محضر مقام معظم رهبری تقدیم داریم که با صدور پیام به کنگره و اشاره به مجاهدت‌ها، رادمردی‌ها و ایمان صادقانه فرزندان این خطه در دفاع مقدس و پشتیبانی‌های مردم، بر عظمت برگزاری آن افزودند.

بی‌شک آرامش، آسایش، عزت و قدرتمندی ایران اسلامی در جهان امروز، مدیون گلگون‌کفنان راست قامت تاریخ است و برگزاری باشکوه کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل فرصتی مغتنم برای معرفی سلحشوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بوده و قطعا پایان نیافته است، بلکه آغازی برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ شهادت و شناختن بیشتر این مسیر نورانی است.

به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست از این‌رو اینجانبان بر خود فرض می‌دانیم از استقبال گسترده و قابل تقدیر مردم شریف و همیشه در صحنه اردبیل، زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکاران برگزاری این کنگره عظیم، سخنرانان اجلاسیه‌های مختلف و رسانه‌ها قدردانی نماییم».

انتهای پیام
captcha