اجرای طرح «نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی» در دهگلان
کد خبر: 4163975
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

اجرای طرح «نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی» در دهگلان

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان از اجرای طرح «نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی» در شهر دهگلان با پخت ۷۲ دیگ غذا در قالب هشت هزار پرس غذای گرم خبر داد.

سیدمیثم موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام سیدمیثم موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان گفت: طرح «نذرواره 72 خوان احسان حسینی» در شهر دهگلان با پخت 72 دیگ غذا در قالب هشت هزار پرس غذای گرم در شهرستان دهگلان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه توزیع نذورات حرکتی برای برآورده شدن حاجات در زندگی فردی و اجتماعی افراد است، افزود: این برنامه با همت تبلیغات اسلامی دهگلان با مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در اداره ورزش و جوانان شهر دهگلان به انجام رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان بیان کرد: از حسنات این برنامه توزیع غذا بین نیازمندان بود که با مشارکت نهادهایی همچون کمیته امداد و اداره بهزیستی شهرستان دهگلان اجرا و مقرر شد تا از این به بعد تمامی نذورات با محوریت کمک به نیازمندان و اطعام فقرا باشد.

وی افزود: معمولاً توزیع نذورات برای برآورده شدن حاجات در زندگی فردی و اجتماعی افراد انجام می‌شود و البته در اين حالت، در قالب نذر‌کردن نوعی عبادت و دعا هم انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار کرد: «نذرواره 72 خوان احسان حسینی» کاملاً با اخلاص و فقط با هدف ارائه خدمات به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف مردم آن هم بدون خستگی با انگیزه قوی تمام ادارات انجام شده است.

وی یادآور شد: با علاقه و انگیزه‌ای که نهادها و ارگان‌های فرهنگی در بحث نذورات داشته‌اند امیدواریم بتوانیم قدم‌های بهتری را در ارائه خدمات مادی و معنوی به نیازمندان برداشته و کم کم در راستای نذورات معنوی و فرهنگی نیز گام‌هایی را برداریم.

انتهای پیام
captcha