مصادره کالاهای تولید رژیم صهیونیستی در لبنان
کد خبر: 4164328
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

مصادره کالاهای تولید رژیم صهیونیستی در لبنان

نیروهای امنیتی اقدام به مصادره کالاهای تولید رژیم صهیونیستی کرده است و تعدادی از افراد مرتبط به این موضوع نیز تحت بازجویی هستند.

به گزارش ایکنا به نقل از صحافه العرب، نیروهای امنیتی لبنان کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی را در تعدادی از مراکز تجاری، انبارها و فروشگاه‌های لبنان مصادره و تعدادی از افراد را نیز در همین رابطه مورد بازجویی و تحقیق قرار دادند.

اداره کل امنیت لبنان اعلام کرد که پس از اطلاعاتی که در اختیار اداره اطلاعات و گروه ویژه امنیت کشور قرار گرفت و براساس آن، کالاهایی که ساخت شرکت‌هایی از رژیم صهیونیستی بود، در تعدادی از مراکز تجاری عرضه می‌شود، گشت‌های اداره اطلاعات و گروه ویژه، با هماهنگی ادارات منطقه‌ای وارد چندین انبار و فروشگاه در استان‌های مختلف لبنان شدند.

براساس اعلام این دستگاه امنیتی لبنان، یک مرکز اصلی واردکننده این کالا نیز توسط نیروهای امنیتی تحت بازرسی قرار گرفته است.  

براساس این گزارش، این کالاها توقیف و افراد مورد نظر احضار و منشأ این کالاها بررسی شده و پرونده آن‌ها برای انجام مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی ذی‌صلاح قرار گرفته است.

بر اساس قانون تحریم رژیم صهیونیستی، ورود، مبادله یا تجارت انواع کالاها، تولیدات و محصولات اسرائیلی در لبنان ممنوع است و همچنین نمایش، فروش، خرید یا داشتن آن ممنوع بوده و متخلفان تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و مجازات خواهند شد.

انتهای پیام
captcha